Snart Helg!

Idag är det fredag. Skönt! Jobbar bara till 17:00 idag så det är soft. Ska ha tjejkväll med världens bästa Mia ikväll. Ska äta god mat och mysa. Har ett stort behov att prata av allt tjejsnack nu. SKa bli riktigt roligt. Komemr bilder sen =)

Har försökt få hem några kollegor också men dom ville inte konstigt nog =P

Dagen började med en trött Sandra som drar sig upp ur sängen för att tvätta. Sedan i magen fick jag en och en halv rostad macka med smör och ett glas juice. På jobbet har jag hittils tagit en redbull. Mums!

Måste dela med mig av den goda nyheten. Känns som jag gått ner i vikt! Äntligen! Har inte vågat ställa mig på vågen än men nu börjar mina byxor (strl. 40) glida av rumpan!!! =) Fotbollsträningen kanske lönar sig. Hoppas på att komma ner i strl. 38 till sommaren. Tycker jag är ett helt ok mål tycker jag... lite långsiktigt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0