Nya Jeans!

I lördags träffade jag världens underbaraste Mia! Vi fikade på Cafe Kungsgatan och det blev en del tjejsnack!!! Älskar det. Sedan drog vi ut och gjoirde stan osäker =P

Vi kikade lite i olika affärer och tro det eller ej så hittade jag ett par byxor jag fastnade för! *hihi* Det roligaste var bara att Mia också fastnade för dom byxorna. Det bästa av allt var at byxorna var felmärkta. Jag tog min nuvarande storlek och drog på mig dom och GUD så skönt dom satt. Sedan upptäckte man ju att dom var felmärkta. Det var en helt annan storlek än den jag trodde. Det var en storlek mindre!!! Shit alltså. Det gjorde hela min dag!

Så nu glider jag runt i mina nya jeans från Blend She. Inköpta på Sportshopen. Älskar den affären!

Funderar på vad man ska hitta på för nåogt. Vill hitta på något med tjejerna snart. Sedan kom jag på det. Jag går ju givetvis på fotboll. Så nu har man bokat tre biljetter till matchen mellan Sverige och USA!!! Ska bli störtkul!

Nu ska jag jobba lite. Städa lite =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0