Nu får du en timeout!

Fredagen blev lyckad. Inte så mycket alkohol för mig dock, då jag skulle spela match dagen efter. Men roligt hade vi i alla fall!

Vi som gick ut var Cilla, Dhani, Jonte, Oscar, Jag och Pia. Det blev förfest hemma hos Pia, dock inte så mycket fart eller hålligång.

Positiv sak med kvällen:
Pratade Engelska hela kvällen, vilket visade sig i att jag fick träna upp den också



Jonte och Oscar var på G. Det var nog mest Oscar som spårade ut på kvällen =)
Det var första gången jag var ute med dessa killar, och då har vi varit vänner i över fyra år!
Men det lär ju inte bli den sista =P



Jag och Oscar ser ut att ha en fruktansvärt viktig konversation.
Detta var strax innan Oscar hamnade på en Time Out efter att (enligt Dhani) uppfört sig ouppfostrat! =)



Så här såg det alltså ut när Oscar hamnade på en Time-Out.
Det kan se ut som att han har deckat, men det har han inte, bara ser så ut =P

image151

Me and CK in a very nice pose!
Eller vad tycker ni?

*haha*

Detta är strax innan vi lämnade krogen.
Då var det med andra ord dags att gå hem!
=P



Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh! Länge sen man va på krogen!!=P

2007-08-27 @ 15:50:19
URL: http://redtail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0