Klick... så vart det svart!

Igår kväll när vi gick till sängs tänkte jag att jag skulle läsa lite. Håller ju på att läsa Harry Potters 5:e bok för andra gången. Så har vi sån där säng man kan höja och sänka huvud/fot ändan. SÅ jag satte mig bekvämt. När jag läst klart var jag fortfarnde inte trött så jag löste lite korsord isället. Helt plötsligt sa det klick... så vart det svart!!! Blev först lite smått rädd,  sedan kom jag på att sängen var rest så hur skulle jag kunna sova?!?! Jag fick lov att krypa ner på pojken sida av sänge och somnade bums. Mysigt värre. Sedan vaknade jag att att skrivaren och förstärkaren gick igång. DÅ kunde jag lugnt sänka ner sängen =)

Men fatta va paff jag blev när jag kom på det själv!

Men ingen skada skedd. Tur man har dubbelsäng =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0