En kopp kaffe och mycket prat

Har ägnat hela förmiddagen hemma i min soffa framför tv:n tittandes på Sex and the City. Fick boxen av pojken i present när jag fyllde år. Älskar serien. Får mersmak av att börja skriva igen. Hade varit kul och vara en krönikör i någon tidning av något slag.

Idag ska eventuellt världens underbaraste Mia komma till Torp så vi kan fika. Jag jobbar ju såklart men har lovat att ta en rast när hon kommer förbi. Ska bli trevligt att tjata lite om allt och inget.

Hur kommer det sig att man aldirg blir nöjd?
Du får det du önskar och snart hittar du något annat du hellre vill ha eller ytterligare vill ha.
Man har det bra och är frisk. Du har tak över huvudet. Men ändå vilöl du ha mer?

Så känner jag just nu... Känns som det är något jag saknar, men vad kan det vara?
Det stör mig så, speciellt om nätterna när jag ska sova. Kan inte sluta tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0