Efter en kopp kaffe...

blev det inget tjat. Mia kom inte! =(

Mia hade nämligen tränat hela dagen och var svettig när hon åkte hem. känns inte så himla fräscht att springa in på torps fik och stinka =) Så vi tar det en annan dag.

Imorgon ska ajg passa Emma. Längtar redan. Ska lägga upp en massa bilder på min underbara systerdotter som snart blir stora tjejen. Helt enkelt hela ett år på tisdag!!! Har börjat på dagis nu så jag ska hämta henne vid halv två- två tiden imorgon! Sedan ska vi mysa runt på stan en sväng! Mysigt värre. Ska höra med Lisa om vi ska fika lite eller nått. Annars får jag bege mig hem med henne och mysa framför tv:n. Eller träna med henne =P

Längtar tills jag ska stänga. Är hur mycket folk som helst inne i butieknoch springer hela tiden. ingen som vill ha hjälp utan alla ska bara titta omkring. Blir lite osäker när det kommer icke-svensk-talade personer in. Inte för att vara rasistik, för det är jag absolut inte!!! har många kompisar som inte är från Sverige.

Varför har det blivit så att man drar alla "utlänningar" över en och samma linje?
Varför har det blivit så att man inte litar på dom?
Deär märker man tydligt ett sätt massmedia har kontroll på oss.
Man läser väldigt ofta om "utlänningar" som gör brott att man helt glömmer bort "våra egna".
Det svarde nästa på min fråga själv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0