Vilodag...

Idag var det såvrt att komma upp ur sängen. Råkade även stänga av väckarklockan för Christian i morse så han försov sig till halv nio när han börja nio. Det är hemskt när man får in den vanan så man kan göra det i sömnen...

Men det värsta var nog när jag skulle rör mig. Var på Body Pump igår i 69 minuter nämligen. Det var min första gågn så jag hade en del träningsvärk i morse. Så idag får det bli min vilodag. Imorgon kommer jag troligtvis spela lite fotobll med lillasysrter i Herrestad. Ska försök komma tillbaka till fotbollsträningen. Längtar litegrann nu när det börjar bli grässäsong om man säger så. Satt och såg på fotboll igår nämligen så det blev en del sug i benen =)

Idag har jag varit hos Anneli och käkat lax, potatis och nån vitlökssås som hon gjorde. Sedan busade jag lite med Emma såklart. Måste bara slänga upp en bild på Emma senare när jag fått ladda in någon. Hon är bara fööör söööt!!!

Nu ska jag jobba till 20:00 ikväll =( Började 14:00, sån jävla kass tid bara, det är tråkigt när man inte hinner göra något på morgonen. Hade hellre börjat tidigare i så fall.

Står och funderar på vad jag ska äta för lunch idag lite senare. Tror det blir något lite som en macka eller nått. Har tyvärr inte så mycket pengar med mig.

Nu får jag väl hitta på något kul här på jobbet. Hoppas att det kommer in lite kunder snart bara.

Ha det gött!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0