Träningsvärk!

Har kommit på det att träningsvärk är rätt gött att få ändå! Det är en härlig smärta, du känner att du har tränat om man säger så. Synd att det håller i sig så länge bara.. Men det värsta är att det tar ens tund innan det lägger sig..

Just nu har jag en sån jävla träningsvärk så jag vet inte vad jag ska göra. Tänkte jag skulle gå på pilates nu på morgonen men jag klarar det inte! Får ta en lång promenad i det fina vädret istället. Ska upp till pappa sedan vid middagstid så det blir lagom att gå dit. Ska kila bort till teleradio och se hur det går för dom med ombyggnationen också. Jättehärligt väder ute nu, har varit jätteskönt dom senaste dagarna. Är inte likt aprilvädret.

På torsdag händer det grejjer! Då kommer christians syster Fredde från Stockholm ner och så ska vi fotograferas, hela den familjen för Märta (Christians mamma) fyller 60 om en månad. Sedan kommer Mia hem på besök. Vi ska träffas på fredag och det ska bli jättekul!!! Saknar henne så. Saknar Fredde och barnen också. Så i påsk händer mycket roligt.Ska träffa mycket roliga personer.

Nu ska jag nog sätta mig och äta frukost.. Sedan blir det nog en film innan min promenad.. Är fortfarande väldigt seg och slö.. så jag måste få hinna vakna.

Ska nog kanske baka muffins sedan, låter gott

Ha det gött
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mia :-)

Yesss :-) Nu e det bara en dag kvar, så e det faktiskt Torsdag sen :-) yeeeeeiiiih! :-) Då bær det av till Sverige! Ska bli så kul att træffa alla igen... :-) Kramiz

2007-04-04 @ 10:14:28
URL: http://lillamiabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0