Tisdag!

Igår blev det styrketräning med lillasyster. Gick sådär, kände mig inte utmattad efteråt som jag ville men det får jag ta igen idag. Kommer att bli Body Pump ikväll. Få se om jag klarar dra med mig Jessica på det, hon ville inte men jag får tvinga henne.. Men jösses vad jag fes.

I morse blev det fil med müsli, ett ägg, ett glas med juice och en fullkornsmack med leverpastej. Mums!  Till lunch blir det nog en sallad från cafeet här borta. Sedan har jag med mig frukt, risifrutti och knäckebröd här bak som ajg kan ha som mellanmål eller närhelst jag blir hungrig.

Pratade med min storasyter igår, hon och Emma höll på och busa. Guud va jag bara måste träffa Emma snart. Får åka upp till dom imorgon efter jag har tränat. Måste bara gosa litegrann. *hihi*

Har det torrt på recept just nu. Funderar på vad man ska laga för mat imorgon. Någon som har något förslag?

Ha det gött!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hey!
Kul med träning, måste ju ge dej recept på egen sportdryck! Jättegod! Och roligare att dricka då man gjort den själv;)
Blanda ihop:
1 liter vatten
0,5 dl druvsocker
1 krm koksalt
1-2 msk juicekoncentrat, saft kan man också använda=] Men jag brukar ta lite mer än dubbla mängden juice, smakar bäst då, enligt mej!=]

Mvh Marie

2007-04-24 @ 14:36:49
URL: http://cashdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0