Härligt!

Vaknade 5 i morse första gången... *pust* Måste verkligen hålla mig vaken  på kvällen så jag slipper vakna mitt i natten. Vet itne om jag vaknade för att jag var pigg eller för att han breve´ låg och snarkade. Fick i alla fall smälla till han så att han slutade =P  Sedan vaknade jag igen vid sju-tiden, funderade då allvarligt om jag skulle stiga upp? Men nej... börjar ju inte förrän tolv idag...

Klev upp ur sängen vid 9-tiden istället, fast klockan blev nog halv tio närmare =P  Då tog jag på mig piratbyxor coh en t-shirt så gick jag ut i det fina vädret. Gick sammanlagt 3,5 kilometer innan fruksot. Guud så skönt det var. Var ju nästan 15 grader varmt. Nu vill jag itne ens veta hur varmt det är ute då man är tvungen att jobba =(
Är ledig på tisdag men då ska värmen krypa ner i grader, tråkigt...

Efter jobbet idag ska jag till gymmet. Köra spinningn i 50 minuter. Ska bli härligt! Tror jag, fast jag vet att jag kommer ha ont i rumpan efteråt =l

Ha det gött!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0