Efter påsken...

Så, då står man här på jobbet igen. Tillbaka till vardagen igen alltså...
Satte på sommardäcken på bilen i förrgår, och när ajg bakade ut ur garaget så SNÖAR det!!! Helt galet alltså!

Slutar 17 idag, gott som attan. Funderar på vad jag ska göra för kvällsmat. Pannkakor kanske? Mia gav mig ett nyttigt pannkaksrecept som lät gott. Ska testa det ikväll kanske? Hmm. Något bra på tv:n ikväll. Ja det är ju spökkväll! Älskar dom programmen. Sedan är det I know waht you ate last summer, kan bli lite intressant att se på kanske...

Bio skulle va mysigt att gå på. Får fråga Christian om vi ska mysa på bio snart. Kommer kanske någon bra film snart. Väntar juh på att Harry Potter 5 ska komma. Är helt galen i Harry Potter filmerna, och NEJ det är ingen barnfilm. Sätt dig och kika på Harry Potter 4 så ska du sedan återkomma och säa om det är en bra film för 8-åring! Hmm... NEJ kanske inte?!?!

Är ¨på helt galet humör idag. Vet inte varför. Känner mig tjock som vanligt. Ska börja med en diet imorgon så idag är det till att äta gott. Blir fisksoppa sedan när jag tar lunchh... Mmm gott! Sedan har jag ju massa påskgodis från min mamma och svärmor hemma! HIhi.. MUMS!

Nu ska jag jobba lite
Ha det gött!"
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0