Usch

vad jag är dålig på att uppdatera här, men finner ingen tid till det.

Idag följde jag med min lillasyster till Göteborg för att vara hennes sminkmodell.
Blev proffesionell sminkad och fotad :) Otroligt nöjd.
Bilder kommer upp så fort jag får dom!

Annars har det varit en random helg.
Jobbade i lördags, fest på kvällen då min storasyster fyllde 35.
Lugnt idag förutom trippen till gbg och efter det var ajg på kalas hos mor min.

Imorgon är jag ledig och då ska jag göra absolut inget.
Hur gott som helst. Skulle helst av allt bara vilja slöa o se på tv.
Men det går inte pga mycket, så något annat får jag allt hitta på.
Har ju installerat photoshop som ajg kan leka lite i   ;)

Inget kul inlägg alls detta men orkar säkert blogga mer imorgon.
Ville bara berätta att jag lever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0