Uppdatering

Sådär. Nu har man fixat och donat. Nu har man två jobba =)
Ska bli spännande. Blir lite extra cash att tjäna in.
Kanske det blir en liten roadtrip till sommaren ändå =P

Imorgon 08:45 måste ni se på nyhetsmorgon!
Min mormor ska skrapa triss där =)
Hoppas verkligen vinner mycket pengar!
Det är hon värd!

Annars händer inte så mycket här just nu.
Imorgon ska jag jobba.
Ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten igen.
Jobbar varje dag förutom fredag nästa vecka nu.
Gott =)

Nästa vecka gäller det även att vara beredd på det oväntade.
Kan hända att min älskade syster ska föda =)
Då gäller det för mig och mamma att vara redo med bilar om så är fallet.
Då hennes sambo ej är hemma blir vi chaufförerna istället.
Spännande värre!

mamma o anneli

Höggravida Anneli och min kära mor =)

Idag har jag och Anneli kört mamma till Torp där hon skulle gå på bussen till Sthlm.
Hon ska vara mormors moraliga stöd imorgon =)
Sedan gick jag och syster på torp och kikade.
Jag var inne på jobbet och ändrade mitt schema lite inför nya jobbet med mera.
Sedan åkte vi till Kära Barn och köpte en vagn till Emma.
En sulky som är mycket smidigare att ha med sig överallt!

Efter det träffade jag Johanna en snabb sväng.
Vi tog en promenad på skeppsviken och käkade på rådhuscafet.
Sedan körde jag hemma till jobbet.
Nu sitter jag här hemma och inväntar fotbollsträningen...
Får väl slänga på en film eller nått??

Tills Dess
Ha Det Bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0