Helgens bravader...

Så, då var denna helgen avklarad. Med en fest på lördagen och en lugn söndag innefattad bingo-lotto så tog jag mig ur helgen. Min inflyttningsfest blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men det var bra trevligt ändå. Kul folk och yuotube =P Säger bara det, lyckat!

Idag var det upp och jobba igen. Gick jättebra, inte alls bakfull. Mina Bakis-tabletter fungerar fint fint. Köp köp! Det var roligt att jobba, mycket folk och rörelse hela tiden =)

Vid ett tilfälle när jag gickade ut ur entren så stod det ett stort grönt troll utanför!!! HJÄLP!!!

image194

Haha, Shrek var givetvis på besök på Torp. Hur gullig som helst juh! Ha ha.

Nu blir det till att kosa ner sig i soffan och se på film, hmm.. undrar om man kanske ska se på Shrek 3??
Har ju ändå laddat ner den. Det blir nog bra!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så ledsen att jag inte kunde komma, får titta förbi någon annan gång. Låg helt däckad.. Blä för sånt. KRAM

2007-11-22 @ 18:27:25
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0