Helgen..

Ja helgen har varit full med både negativa och positiva överraskningar. Den ena bättre än den andra.

Fick ett besked som jag inte väntade mig, men det löser sig nog det med så smånigom. Det är bara lite jobbigt just nu. Och jag hoppas att allt blir bra oavsett vad som händer... Hade kanske önskat att det hände lite senare då jag är rätt skör just nu, men "shit happens"

Sedan har det jag länge väntat på skett =)  Nu blir det till att vänta och se vad osm händer, tänker inte ruscha fram något beslut...

Som tur är har jag Åsa som både i vått och torrt ställer upp! Du har varit guldvärd nu dom senaste dagarna. Tack så mycket!!! Älskar dig!

Vi hade ett laughing moment hos mig i torsdags då vi skulle bygga ihop min soffa. Att vi inte kissade på oss. Kommer bild senare idag om hur det såg ut  =)  Har ju köpt en Ektorp soffa från IKEA och det var klädsel till den som man kan byta ut. Men jag säger nog detta för bådas del, det lär dröja innan vi byter den klädseln. Skratt! Men den blev i vart fall JÄTTEfin!

Fredag bar det ut, inte så himla mycket folk dock =( Inte mycket till Halloween festande där. Vi drog till Harrys (som alltid) Men när vi kom så drog en efter en. Antagligen till Agassis där man fick höra dagen efter att alla var...

Lördagen blev väldigt lugn. Hade lite webcam jage med en kompis - jag och Åsa mot honom =) Sedan blev det TV-kväll och chips/godis/dricka... ja ni vet, allt för en lyckad tv-kväll.  Åsa sov hos mig den natten. Vi blev båda väckta ett antal gånger under natten. Att folk vågar ringa en mitt i natten (2-3) och väcka en??? Tror det ringde runt 10 ggr från samma person till Åsa, störande! Men somnade om efter den skrämmande väckningen vi fick då vi glömt stänga av ljudet på ena mobilen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Står ensam på jobbet.. Ska vara själv fram tills 14:00!!! =(
Det är så himla tråkigt, inget att göra och inget folk..

Men snart kommer min kollega och då ska han få höra, har ju massor att prata om =D

Kommentarer
Postat av: Victoria

nää att vara själv på jobbet är verkligen ingen höjdare. Speciellt när det är tomt på kunder också :P

2007-11-05 @ 14:39:38
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0