Serieföljare?

Är du en sån som följer serier dagar i ända?
Ser du dom då på TV eller blir det att du laddar ner och ser när du vill?

Jag har följt Desperate Housewives så gott jag kunnat på tv.
Men då mitt jobb och träning går före(!) så insåg jag snabbt att det inte skulle kunna följas.
Så det blev att ladda ner.

Nu när jag sett klart på alla säsonger så hoppas jag givetvis att det kommer mer, kan väl inte sluta nu??
I väntan på det har jag då istället börja följa Ugly Betty.
Har precis tankat ner säsong 3 oxh ska börja på den nu här snart.
Såh klar på säsong två i morse innan jobbet.



Gillar serien enormt! Hur skön som helst.
Men jag kan inte sluta hoppas på att i slutet av säsongen så ska ugly betty bli "moderiktigt" betty.
Sen och andra sidan vore det ju inte då Ugly Betty längre utan någon annan tjej.

Ja ja, det återstår att se hur säsong 3 slutar =)

Aufwiedersehn mina vänner!
Nu blir det soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0