Frukost!

Så, här sitter jag med mitt Chai The och en leverpastejmacka!
Äter frukost framför datorn och väntar på tiden ska gå så jag kan åka till jobbet.
Börjar jobba redan klockan elva idag då våran distriktsansvariga är i butiken.
Vi ska göra om en hel del där då vi inte kommer få använda loftet from den första juni.

Anledningen till det är att jag varit så dum och ramlat ner därifrån.
Det var ett fall på typ tre meter och jag skadade mig inte farligt.
Jag vart bara lite öm i armar och revbenen, som jag slog i vid fallet.
Detta har nu blivit så stort att arbetsmiljöverket kräver att vi ska ha en ordentlig trappa.
Trappan har då givetvis vissa mått som måste uppfyllas och då får den inte plats hos oss.
Lösningen blev ju att vi får vara utan loft.

Så nu måste alla varor från loftet ner på marken, och det är ju itne lite prylar vi har =/

Men jag ser detta som en kul uppgift även om det kommer bli lite trångt.



Det gäller att vara påhittig med platser att förvara varorna på =)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Har oxå chai-te hemma från Esspresso house! Mums!!!!!!!!!!

2009-05-12 @ 20:42:59
URL: http://blivandefru.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0