Photoshop

Igår kväll fick jag photoshop nedladdat på min dator.
Så nu har jag lite att leka med när jag bli uttråkad.
Just nu håller jag på att lära mig lite grunder.
Är helt nollad på detta men ska bli kul sen när man kan.

Fick ett tips ifrån en kompis om vart man kan lära sig grunderna.
Om man surfar in på Moderskeppet så kan man ladda ner en guide.
Den är visserligen på nästan 3 timmar men där får du lära dig alla grunder.

Har börjat på den lite nu och hittills är den väldigt bra.
Bra utformad och efter varje "lektion" får du själv testa med bilder.

Har ni photoshop och använder ni det mycket?

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Jag har faktiskt MVG i en kurs i Photoshop jag tog på gymnasiet, men det är ju som sagt ett bra tag sen.

2009-03-11 @ 13:45:47
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0