I´m bored

I ett försök att bota min uttråkning så kommer här ett inlägg.

Nu är min lägenehet äntligen uppsagd och går det som jag hoppas så flyttar det in en tjej där väldigt snart. Vilket vore helt underbart då jag slipper lägga massa utgifter på en lägenhet jag ändå inte bor i. Det ska bli spännande att se vilka möbler och vad vi ska behålla till Mickes lägenhet. Men det löser vi på ett bra sätt :)

Jag har även beställt en kul sak som ska upp i rummet här.
Tänker givetvis ta ett kort och visa upp här så fort det är klart  ;)

Nu när mitt schema är omlagt innebär det att jag i stort sett jobbar 12-17 varje dag och då måste jag ta en timmes lunch. *suck* Jag hade hellre sett att inte ha någon lunch över huvudtaget. Men men, så är fackets regler. Det är i alla fall gott att komm hem lite tidigare för bussarna går ju helt galet på kvällar och helger nu. Som tur är har jag ibland lyckan av att bli hämtad eller körd av Micke :)

Såg nyss på det första avsnittet av säsong fem av Desperate Housewives. Lite tråkigt att se det dock för jag har ju inte sett klart på säsong fyra. Så nu vet jag vissa saker som sker i säsong fyra. :( På tal om det, istället för att sitta här kan jag ju lika gärna sätta på ett avsnitt här på datorn nu :)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Mia

Varför vill du inte ha lunch?

2009-03-04 @ 07:48:54
Postat av: MissPurple

Måste du ha lunch? Fan på KappAhl har vi inte en sekund rast om vi jobbar under 6 timmar och en minut!

2009-03-04 @ 09:54:54
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0