Gitarrkurs och våfflor

Igår var jag ledig, vilket jag spenderade två timmar på gymmet.
Vilket resulterade i min lätta träningsvärk jag har idag.
Men skönt var det i alla fall :)

Sedan vart det hem och käka och sedan upp till storasyster och budfröna en stund.
Vi åkte därifrån gemensamt till vår näst sista gitarrkurs :(



Efter kursen var jag full i inspiration och ville hem och lira gura :P
Men det slutade med att jag fick ta hand om tvätten och äta väfflor med Micke.
Då gjorde Micke världens gulligaste grej :)  <3 <3 <3



Med lite fantasi kan man göra det mesta :P

Sedan kom Mickes mamma över så jag fick hjälpa henne lite.
Det var dags att lägga in en ny ljudbok till hennes MP3-spelare (som givetvis är köpt hos mig)  :)

Kvällen slutade med att läsa lite till ur min bok, Män som hatar kvinnor.
Läste en del till på bussen nu och den är snart urläst.
Längesedan jag läste en såå bra bok. Nu väntar bara filmen på att ses :)

Nu ska jag fortsätta med semesterschemat här.
Får ju se till att man får semester i sommar!
Längtar redan till Juli då mina fyra veckor börjar :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha! Martin <3 Sandra juuuuuu :P

2009-04-01 @ 10:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0