Bortblåst!

Min inspiration och tid till bloggen är som bortblåst!
Mycket jobb och annat tar min tid :(
Tråkigt som fan!

Hinner knappt med att öva på gitarr längre :(

Imorgon blir det upp tidigt och jobba.
Klockan sju kommer skjutsen till Torp där vi ska flytta våran butik.
Teknikmagasinet kommer flytta till gamla Partaj lokaeln istället.
Större och bättre läge :) Ska bli kul trots den tidiga timmen!

Nu är det snart dags för GG att stänga, blir det för gott?
GG är alltså en av Uddevallas krogar och våga jag säga den populäraste?
Så ikväll kör dom den sista GG-festen. Söndagsklubben.
Öppet för sista gången så det kommer bli sjukt mycket folk.
Dock tror jag inte att jag eller Micke orkar dra oss ner.
Har festat sen torsdag och jobbat. Ingen bra kombination..

Så ikväll blir det nog film och Sims.
Det är inte klokt så lätt man fastnar i det spelet.
Sjukt kul är det i alla fall. Men tidigt i säng blir det!
Förhoppningsvis får jag sova hela natten! Tror jag behöver det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0