Dagens Outfit!

Idag har jag varit ledig. Än så länge har jag hunnit med att käka frukost på stan med Nicklas.
Fixat en extra nyckel till lägenheten, fikat med Diana och tjatat med henne lite.
Träffade Micke och vi var o handla mat lite snabbt på hans lunch.

Nu sitter jag själv här och ska snart se på Desperate Housewives.
Vet inte men jag har fastnat i den serien. Kul och ha något att följa.

Så här ser jag ut idag då.
Dagens Outfit :P

   

Har även köpt en ny jacka.
Köpte en längre kappa som är snyggare att ha till högklackat.
Fann den på Cassel och på Rea. Perfekt!




Kommentarer
Postat av: MissPurple

Snyggt!!!



2009-01-31 @ 14:12:33
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0