Vart jobbar jag?

Har fått lite förfrågningar vart jag jobbar.



Här är den underbara butik som jag jobbar i och har gjort sedan två år tillbaka :)

Idag är du ju även Alla Hjärtans Dag!
Hur firar ni denna dagen??

Har ni köpt något fint till er käraste eller vän?
Om inte så har jag ett tips :P

                  
199,50                199,90                           69,90

1. Clone-A-Willy  Vem kan ha undgå att missa denna storsäljaren?
     Kanon för paret! För er som inte vet vad det är så klonar du helt enkelt pojkvännens "kompis"
2. Kama Sutra Sällskapspel. Perfekt för en mysig kväll mellan er två :)
3. Chokladroulette. Vågar du utmana dina vänner i en smakrik roulette? 
     Men passa dig, en smakar VÄLDIGT het chili


Så där, här har ni lite tips inför dagen :) Även för roliga presenter senare i år.

Lite mer tips och nyheter på prylar i affären kommer komma allt eftersom.
Är ni nyfikna på nått eller vill veta något är det bara att fråga :)

Ha en underbar alla hjätans dag nu allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0