Mannen med rätt syn på mode!

Joakim Benjaminsson gör ett kärt återbesök på min blogg.
Älskar killens klädstil ;)

Denna dagen körde han på:
- blåa sockar
- röda jeans
- vit tisha utan tryck
- blå zipjacka från Carlings

Snedbenan och munspelet är  helt rätt till denna outfiten.
Att killen inte får ett pris eller blir hedersmedlem på en modeblogg?

'

Det lilla jag kan göra för att hedra denna goa gosse
är att göra honom hedersmedlem på min blogg!

Där har ni honom!
Joakim Benjaminsson!
Modekungen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får tacka så mycket för dom varma orden!

Nu är dom ljusblåa byxorna inhandlade också så det blir mer mode nästa gång vi ses haha

2009-04-20 @ 17:31:05
Postat av: jocke b

Jag får tacka så mycket för dom varma orden!

Nu är dom ljusblåa byxorna inhandlade också så det blir mer mode nästa gång vi ses haha

2009-04-20 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0