Helgen...

... går på tok för snabbt. Varför kan det inte vara tre dagar i en helg? Hade varit görskönt.
En annan sak som inte hade varit fel är att vinna nån miljon på lotto.
 Jösses vad en resa hade suttit bra. Snackade med Världens Bästa Mia lite i morse.
Hon och hennes Jocke ska åka till Turkiet i maj, guud vad jag också vill följa med.
Men någon jag avundas nu är Heikki som sticker till
Thailand, indonesien, fillipinerna och runt där om 9 dagar.
Där nere ska han vara i 9 veckor!!! Jag är inte sotis, jag är INTE sotis.
Hmmm.. kanske ska smyga ner i hans väska??? :)

Annars händer inte så mycekt just nu. Dåligt med pengar och dåligt med att göra.
Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt  ;)
Har haft nackspärr i två veckor nu som jag funderar på att börja ta tag i??
Lite massage hade ju itne suttit fel alltså..

Nej nu ska jag nog photoshoppa lite till!
Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0