Fredag = Mys

Så, nu har jag äntligen kommit hem från jobbet.
Gick upp redan klockan sex i morse för att vara och inventera kl 7 i trollhättan.
Inte roligt! Har varit sjukt trött hela dagen.
Inte nog med det växte huvudvärken sakta men säkert fram.
Så det var otroligt skönt att komma hem och vila lite.

Ikväll blir det väldigt lugnt. Film och popcorn i soffan med Micke.
Ska försöka ta mig till gymmet imorgon kvart över elva för att köra lite Body Pump!
Spännande, hoppas jag inte är allt för trött imorgon och väljer att snooza.
Hade varit oerhört skönt att köra en timmes genomkörare av kroppe.
Sedan ska jag försöka med core på tisdag och Body Balance på onsdag.

Nu är det slappa som ligger på schemat.
Hoppas ni får en härlig fredag! :)



Längtar efter sooommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0