Orka vara snäll

Jag skulle väl kunna säga att jag är snäll, för snäll kanske? Och jag som person är sån att jag inte dömmer någon i förhand. Jag försöker alltid skapa egen uppfattning om folk och att alltid försöka lita på nya vänner med mera. Men just nu börjar jag fundera. Vad tjänar det till? Det ända jag fått tillbaka det senaste är bara saker som gör mig ledsen.

Varför ska man vara snäll när man bara får skit tillbaka?

Jag måste lära mig att stå på mig. Funkar nog inte annars. Inte länge till i alla fall.
Orkar inte ta mer skit nu.

Ett steg i rätt riktning är i alla fall att se till att få in pengar mitt ex är skyldig mig. Har en del tusenlappar att hämta in. Dels för bilen vi köpte gemensamt och möbler som jag (enligt lag) har rätt till hälften av. Sambolagen är bra ibland. Synd bara att han ska vara så vrång och vägra erkänna det.

Kanske dags att dra in dom stora grabbarna och skrämmas lite??
HA eller bandidos har jag hört är rätt duktiga??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0