Ingen bra kombination..

Det är inte ett dugg kul att behöva jobba helg när pojkvännen är ledig varje helg =(
Segt att ta sig upp ur sängen i morse., Dels är det säkert för att jag var ute igår med Erika o Mattias, mötte upp Micke på Harrys. Sedan är det inte roligt alls att behöva lämna sin pojkvän bakfull och mysig kvar i sängen.

Detta resulterade i att jag kom liiite sent till jobbet.
Åkte från Uddevalla tio i tio, öppnar butiken klockan tio. Och det gjorde jag vill jag lova.
Med nöd och näppa stod porten öppen här klockan tio!!!

Så min slutsats är :

bil

+

sprit
(kvällen innan alltså...)

Ingen bra ide... Men fan va kul det var igår i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0