Komplicerat

Varför ska man gör allt så himla komplicerat hela tiden?
Varför överanalysera allt?
Det blir ju bara så mycket svårare att flyta med och räta ut allt.

Ibland blir jag rädd för mina egna tankar  :/

Jag vill bara flyta med, bara leva, bara va.
Men jag lyckas bara förvränga allt.
Tänka i andra banor eller vilja att det betyder nått annat?
Jag vet inte!

Är det verkligen så att killar och tjejer har så svårt att förstå varandra ibland?
Eller är det bara att vi tänker olika och vill förstå olika?

Ja, mycket tankar blir det och oftast blir det bara fel i vilket fall.



Micke i köket :)

Jag, Micke o Erika gjorde Crepes igår i alla fall.
Gott blev det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0