Roligaste utgången på länge.

Fan, det var inte igår jag uppdaterade här inte. Det är inte så ofta jag sitter framför en dator nu när jag träffat Micke, vilket är ett stort plus men ett minus för min blogg. Sedan ahr jag inte hittat något roligt att skriva om. Har inte haft något intressant eller roligt ämne på ett tag så då kan det lika gärna vara.

Men helgen kan jag berätta om. Det har nog varit den bästa på länge =)

Det började med fredagen då jag och Micke satt hemma hos honom lite smått uttråkade.
 Bestämde oss för att dra ner till hans kompis Skatan för att umgås och vara lite trevligare.
Tog några glas vin och sen var det inget snack om att vi inte skulle gå ut.
Ringer upp min lillasyster som jag aldrig har festat ihop med och jag visste att även hon var sugen på utgång.
Vi möter upp henne och hennes två kompisar, Marie och Linda, på Kungsgatan.
Blev som vanligt entripp in till GG med hela gänget och det var längesedan jag hade sååå kul ute på krogen.
Var inte så mycket folk ute men detr gjorde absolut ingenting med det gänget vi var.
Detta måste absolut göras om =)

fest
(Marie - Jessica - Linda)

         

1. Marie och Jag
2. Lillasyster och Storasyster
3. Jessica spänner sig =P


Lördagen blev väldigt lugn då både jag och Micke fick i oss en mångd alkohol.
Låg o drog oss i sängen fram till ett då vi blev väckta utav Skatan som var sugen på shopping.
Tog oss en tripp till Ljungskile och till Resteröds Trikåer.
Jag handla inget men Micke fick sig ett par nya plagg. Snygga också =)
Sedan åkte vi till Spara, iunhandla frukostatterialjer.
Jag bakade Scones och dukade fram en bufé för killarna hemma.
Dock kom frukostbufén så sent som klockan tre men mysigt som skam ändå.
Sedan blev det soft i soffan en stund innan vi bestämde oss för att hämta Kimona hemma hos henne.
Så blev vi tre, laddade ner Sex and the city filmen och inhandla massa godis.
Sedan dök även Uddén upp och gjorde oss sällskap.

Det blev en lugn lördag för oss och tidigt i säng för Micke ville upp tidigt för att träna.
Vilket det inte blev något av då vi båda sov väldigt dåligt den natten.

Söndagen gick mestadles åt av att jag spelade match. Gjorde sista seriematchen.
Vart borta mot Stenungsund på det sämsta underlaget vi spelat på någonsin skulle ja tro.
Vi förlorade med 7-4 och jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på heller.

Nu ska jag softa lite i min vita soffa innan det är dags att rulla till jobbet.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0