Rea Rea Rea!!

Idag hann jag då till bussen i väldigt god tid, och då utan att nån körde mig.
Var till och med en kvart tidigare än vad jag ska vara :)

Så med andra ord så kan jag verkligen komma i tid om jag bara vill!

Blev lite extra glad idag när ajg kom till Överby.
Först och främst så har tydligen cubus rea just idag.
Endast idag är det 30% på ALLA kläder och 15 på ALL kosmetik :)
Lönen kom i förrgår!! SHOPPA!!!!
Sedan kommer vår leverans idag med nya kataloger och nya varor :)
Kanske shopping där med??? :/

Har blivit helt galen i att shoppa kläder nu :) Det är ju jätteroligt.
Äntligen har jag hittat tillbaka till det. Vet iofs inte om det är såååå posetivt.
Var ju inte så spännande att köpa kläder förr då man var tvungen att handla strl 42 :(
Sedan ska jag nog köpa lite finare underkläder också ;)

Jahopp. Tråkar och babblar på som vanligt på jobbet.
Får la hitta på något roligt som jag kan roa mig med.

Så tills dess
Ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0