Träningen börjar!

Ja idag, redan 08:15!!!, var jag nere hos sjukgymnasten för att påbörja min uppbggnad av ryggen. Jag hoppas verkligen det här hjälper nu då jag inte har råd att gå hemma över julhandeln. Gillar ju att jobba :)

Fick reda på att jag har en uppretad inflammation i muskelfästena nere vid höften, till dom musklerna som går upp i ryggen vid ryggrade, vet ej vad dom kallas men så var det iaf. Så nu gäller det att träna upp dom så blir min rygg starkare och bättre än någonsin.



Så idag är det första dagen på jobbet efter sjukskrivningen och än så länge går det riktigt bra. Har ju kollegorna som underhåller än och får mig att tänka på annat än "har jag ont i ryggen än?". Sedan har jag ju även med mig mina bästa vänner i fickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0