Söndag

Har haft bästa söndagen på länge! Precis så man önskar att en söndag ska vara.

Jag och Micke sov länge, vi bestämde oss ist för att gå ut och lägga oss i soffan och mysa framför en film. Micke var helt slut efter att varit i Tyskland natten till lördag och inte sovit på två dygn och jag var bara allmänt slö. Så vi låg i soffan fram tills tre någon gång då Erika trilla in och vi bestämde oss för att laga mat. Det blev världens goaste lasagne! Den tog dessvärre slut snabbare än jag lagade den då vi fck två extra matgäster. Jag passade även på att göra kladdkaka och sedan såg vi på en film alla fem och helt plötlsigt blev min soffa lite liten, för fan va vi fick trängas.

Nu sitter jag här och väntar på honom när han är iväg lite snabbt och jobbar. Sedan blir det mys och tidigt i säng.

Imorgon är sista dagen på min sjukskrivning och hade tänkt ta mig en rejält lång promenad, någon som är på? Sedan ska jag laga "nyttig" mat :) Jag och Micke har kommit fram till att vi ska börja bli lite nyttigare, slut på all skitmat vi äter. Så från imorgon är det inget mer godis, läsk eller snabbmat. Få se hur långt jag med min godistarm klarar detta :/

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0