Ledig :)

Idag var det då min ledig dag. Och hur gör man då får att få ut så mycket som möjligt av den?
Jo man sover länge med världens mysigaste bredvid sig som sedan kör ner mig till sjukgymnasten.
Tassade runt på stan en sväng och hälsade på Diana på hennes jobb. Gick och handlade och kom hem strax efter ett och tjatar lite med Erika och Mattias innan hon springer till bussen,

Så nu sitter man här själv :/  What to do?

Jo jag ska ta mig en dusch och sedan traska nertill stan igen och göra Diana sällskap och kanske träffa Mia en sväng. Det ryktas även om att det blir fest ikväll?! På en tisdag? Hmm.. Men det skulle vara med LSK-spelarna så det vore ju inte dumt. Men en sak undrar jag, varför festa när man åkt ur Allsvenskan? Men det kanske är därför dom festar på en tisdag? *haha*

Lite kluven om jag verkligen ska orka mig ner till stan eller om man ska lägga sig i soffan och se på tv?
Hmm, men det är grymt fint väder ute nu. Sol, förvånande då vi alltid ha regna och blåst typ.
Så det är dags att dra nytta av vädret och passa på att gå ut och gå.
Mia hade hunden hos sig, så det blir nog en promenad :) Bra för min rygg!! :D

Bjuder på en bild av Micke när vi var i Lysekil ihelgen.



Fan va det blåste!




Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0