Jobbhelg

Shit va dålig jag är på att uppdatera här. Men just nu känner jag inte för att skriva något då det händer en hel del skit runt om mig som aldrig verkar ta slut? Att dom inte tröttnar?? :/

Står på jobbet och har varit vaken sedan 7!!! Inte illa pinkat det. Och detta är andra dagen i rad jag går upp 7, börjar bli riktig morgonmänniska :) Fast idag lockade sängen ännu mer än vanligt för i den låg inte bara jag, utan även min underbara Micke. *suck* Han är ledig helger och jag jobbar :( Tröttsamt.

Bussarna går på tok för dåligt till Överby. Idag öppnar jag butiken klockan 10 och behöver då vara här lite innan. Bussen går då från Uddevalla redan klockan åtta och jag är framme nio!! ORK! Hade jag haft bil hade jag kunnat åka hemifrån samma tid som bussen kom till Överby :/



Sen å andra sidan är det rätt skönt och åka buss. Det ger dig tid att slöa eller sova i en 45 minuter det tar att åka ena bussen innan man byter till 65:an :)

Ikväll är det bowling med kollegorna på jobbet som gäller, ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0