Grilla mitt i vintern??

Jo det gick ser ni. Ha ha.
Trodde Micke drev med mig när han frågade mig, det snöar ju ute!!!
Men efter att han jobbat klart och vi varit o hälsat på min pappa så tog vi med oss filtar, mat, Erika o Mattias och åkte ut till Skeppsviken. Kallt var det men mysighetsfaktorn var på max.
Det blev korv med bröd och halvljummen oboy som vi försökte värma på en engångsgrill i en kastrull :)





Har nog aldrig sett Erika så glad.
Precis som ett barn som kommit på världens bästa bus.
Hon hittade ju ett träd att klättra upp i.
Kom en och en halv meter högre upp och tyckte utsikten var såå mycket bättre.
Ha ha! Hon är bra söt ibland.

Så att grilla mitt i vintern är INGA problem.
Nästa gång blir det att ta fyrhjulingen upp på Herrestadsfjället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0