Match =)

Jaa. Torsdag då. I vanliga fall hade det varit träning som stått på schemat.
Men istället så har vi match =)  Matchen börjar klockan 7 i Hermansby!
Och jag slutar klockan 6 idag efter att övertalat min kollega till att stänga butiken istället för mig.
Det ligger tydligen i närheten av Marstrand. Och dit ska jag ta mig på mindre än 45 minuter för att jag ska kunna vara med på uppvärmningen och start. Problemet är inte att ta sig ner dit på mindre än 45 minuter, utan det är att ta sig dit ner, hitta rätt, parkera, leta upp mitt lag för att ta reda på vart jag ska byta om, byta om och vara färdiguppvärmd på 45 minuter!
Kan nog bli liiite stressigt.

Men i värsta fall får man väl börja på bänken...

Så nu står man här på jobbet och funderar på vad man ska äta till lunch om ca 30 minuter.
Hörde att det var ärtsoppa eller currykyckling på OBS (mitt favvomatställe när jag jobbar).
Kruxet är bara att ärtsoppa är inte speciellt bra att äta om man ska spela match eller vill vara socialt sällskap senare. Och curry tål jag helt enkelt inte. Vilket sätter mig i en knivig situation och beslutsångesten sakta men säkert kryper fram.
VAD SKA JAG ÄTA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0