Gott, gott, gott!

Man blir så glad utav att sommaren är här.
Det är varmt om man kan slippa ha tjocka kläder på sig.
Man märker att det börjar bli sommar när man ser killar utan tröjor på sig.
Vägarbetare, snickare och killer som lirar fotboll med bar överkropp.
Mmm.. ögongodis säger ja!

Jag och Erika har spenderat delar av dagen med att glida runt och spana in killar och annat löst folk.
Satte oss på McDonalds och käka lite, tog en glass till efterätt.
Det är så himla gott att bara kunna sitta ute i solen och slappa.

Det tråkiga med att bo i denna stad är att man inte har så mycket att göra om dagarna.
Är man ledig va gör man då?
Sätter sig och solar i parken, tar en fika eller lunch, glider runt med bilen, hänger på torp.
Det är änna lite för kallt för att bada än tycker jag.
Har inte känt på vattnet än dock, men det ser inte så lockande ut.

emma

Till och med Emma tycker det är varmt, och då satt hon i skuggan.
Medan jag satt ute i solen och pressa. Färg fick man i alla fall. På framsidan.
Imorgon får jag sola baksidan också, annars kan det nog se lite roligt ut =)

Nu ska jag dra iväg och se på fotboll!!!
Yippie!!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0