uttråkad..

jaa.. sitter här och funderar. Jobbigt när man är ledig och inte har något att göra. Då kommer dessa tankar om allt möjligt. Sitter och önskar att man hade sluppit va singel. Tänk så skönt att kunna få krama om någon om kvällarna och mysa med? Någon att hålla kär och någon som skriver gulliga små sms om dagarna. Men å andra sidan. Nu när våren börjar komma så har jag inget emot att vara singel. Strosa runt med sina vänner och småflirta lite =)  Det är som alltid. Alla fina killar kommer fram nu till våren, vart är dom under höst/vinter??

Hittar man en fin kille som man vill satsa lite mer på så är det oftast inte besvarat. I alla fall för min del. Varför ska jag alltid dras till fel killar? Eller är det något man själv gör fel? Ibland så verkar det faktiskt som att jag själv skrämmer bort dom!  Jag är väldigt ivrig överlag och vill att saker ska ske nu nu nu. Ibland är inte det det rätta utan ibland får man faktiskt vänta in rätt tillfälle har jag fått lära mig. Sedan finns det heller inget som är mer jobbigare än när någon blir för efterhängsen eller påstridig. Man märker ju om motparten inte vill?? Det bästa är ju att bara säga rakt ut att man inte vill men jag, liksom många andra tjejer och killar, ger bara dissen för att slippa såra någon. För hur säger man till någon att man är intresserad utan att framstå som en idiot när det inte är besvarat? Eller hur talar man om får någon att man inte är intresserad utan att såra dennes känslor?? Finns inget sätt va? Man måste nog våga ta den chansen och hoppa rakt in i det pinsamma och svåra situationen.

Ja, det här med kärlek och killar är svårt. Sedan är väl vi tjejer inte helt lätta att tyda heller vad jag förstått?

Nu får ni inte sitta där och tro att jag är deprimerad. Inte alls! Tvärtom. Tycker om att sitta själv och grubbla över många ämnen. Detta va det som var aktuellt just nu. Ibland orkar jag inte ens skriva ner något utav det jag grubblar över, för risken att det skulle bli för långt.

Nu ska jag ut i det fina vä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0