Våga kommentera =P

Det är alltid så kul att höra från folk att dom gillar det jag skriver.
En tjej berättade till och med att hon kände igen sig i mina tankar om allt.
En kille håller med mig helt om usla recensioner.
Man blir så glad, det har nog med usla recensioner att göra.
Komplimanger är ju jättekul att få och jag hoppas att jag slipper usla recensioner bland mina kommentarer.

Men det är nog allt för många som inte skriver kommentar.
Det är inte farlig, skriv bara vad ni tyckte.
Jättekul att läsa och ger mig inspiration till nya inlägg =)

Ikväll har jag inte gjort många knop.
Jag var iväg och handla efter jobbet på Maxi.
Köpte maränger som jag skulle ha till glassen hemma.
Men istället åt jag mackor med ost och digestivkex.
Sedan var jag inte sugen på nått sött. Vilket är jättebra!!!
Nu ligger jag i soffan och väntar på att kylan ska komma så man kan sova lite.

Det är säkert fullt ös på stan nu. Massa studenter som ska ut bland annat.
Men här är det lugnt som i en filbunke.
Blir nog att man får spela lite ps2 tills john blund vill visa sig.
Fast det värsta är om jag nu börjar spela kommer jag sitta här i flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0