Usla recensioner

Det tisslas och tasslas en hel del bland folket på stan och bland dina vänner.
Vad ska man tro är sant?
Ska man tror på rykten eller ska du tro att det bara är rykten?
När man blivit sviken ett antal gånger borde man ju tappa frötroendet för personen.
Men man vill ju alltid tro det bästa om någon. I ala fall jag.
Fast det blir svårt att tro det bästa om någon när denne någon bara fortsätter och göra dig besviken.

Jag har länge jobbat på mitt självförtroende, och behöver höra positiva saker om mig för att stärka det.
Men det är konstigt att det negativa folk säger alltid är det man tar åt sig mest utav.

Varför tror vi bara på det negativa som folk säger?
Hur mycket bevisen än talar för motsatsen.,
En granne, ett ansikte, ett ex kan radera allt vi trodde var sant.
När det gäller livet och kärleken,
Varför tror vi på usla recensioner?

Grubbel, grubbel. Det tar aldrig slut.
Men nu är det dags att försvinna ut på gräset under solen och in i drömmarnas värld.
För i drömmarnas värld kan du själv bygga upp ditt paradis ;)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Dagge

Se bara till att du inte fastar där inne i drömmen. Vi vill ha dig här ute med.



Dessutom, om man stannar kan man märka att livet gick en förbi.



floskler floskler Men ändå.

2008-06-04 @ 00:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0