Sötast

Har varit ledig idag och passade på att sova ut läänge.
Får passa på att sova länge när man kan. Snart börjar dom jobbiga arbetspassen =(

Mitt på dagen var jag uppe hos min storasyster och hälsade på.
Vi tog med oss Elin och la henne i vagnen, sedan gick vi ut på en promenad.

elin

Vi gick ner till Skogslyckans dagis och hämtade upp Emma.
Sedan tog vi oss runt och in i fårhagen vid Sanders dalar.
Härlig promenad mitt på dagen, kändes att det behövdes.
Och sedan blev det ju givetvis lite bus med Emma när vi kom hem.

Träning stod även på schemat idag. Vi var på Bodele och träna.
Gick jättebra, bra träning och kul.
Nu är det ju fotboll som gäller. Som det ser ut nu står det 1-0 till Spanien!
Go Espana!!!

Sedan blir det bums i säng.
Jobbar heela dagen imorgon!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0