Paycheck please!

Shit asså!
Jag har nig inte längtat så mycket eftter en löning som jag gör nu.
Så mycket kul att göra men i brist på pengar blir det inte nått.

Igår var det i alla fall fullt röj på Harrys med några goa vänner.
Kan väl säga som så för er som inte såg matchen att Sverige loosade mot Spanien.
Och det efter att Spanien tog ledningen i 92:a minuten!
Jag gillar inte tilläggsminutrerna =/

Efter matchen vart det full rulle på krogen.
Blev en tidig hemgång på grund av att man skulle jobba idag.
Men imorgon är jag ledig och den ska jag fördriva alldeles alena.
Hur skönt som helst.
Fast om jag känner min rastlösa kropp kommer jag säkert traska upp till storasyster.

alli

Storasyster och Emma förra sommaren.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0