Heelt sluut!

Det tär på en att spela fotboll i denna värmen.
Hela 90 minuter vart det och nu behöver jag en efterlängtad vila.
Har lagat mat till mig, står i ugnen, kan tro att jag lagar till en stor familj när jag väl lagar.

Igår var det en trevlig kväll.
Johanna hade födelsedagsfest tillsammans med tvillingbrorsan Jesper.
Vi var nere i Jessica och Jespers lägenhet och sedan vart det av till Mortens.
Jag är väl inte så jätteförtjust i det stället utan ville hellre till Kullgrens.
Men men, det vart hem rätt tidigt, match idag så.
By The Way - vil förlorade med 2-1.
Men gjorde en kanonmatch!!!

party

Nere hos syrran =)
Party party =)

Nu ska jag snart dra till skeppsviken och lira fotboll och grilla med det goa gänget =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0