Fotboll!!! Älska fotboll!

I fredags efter jobbet var jag och KM som sagt och tittade på när herrarna spelade fotboll.
Dom van med 1-0 mot Grohed.
Bra jobbat grabbar =)

fotboll

Jag är bra insatt i matchen bara =)

Idag har jag jobbat fram tills fyra.
Sedan hämtade jag upp Erika som fick följa med mig hem och titta på när jag käka.
Sedan åkte vi ut till Bodele och spelade lite boll med OnOff gänget som vanligt på söndagar.

jag

Det var så satans varmt bara att spela boll.
Som tur va kan man spela utan tröja precis som killarna.
Det roliga är att det distraherar dom lite också  =)

Nu ska jag bre lite mackor och slänga mig ner i soffan och glo på TV.
Någto bra kanske?
Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0