Tankar

Tankar?!
Vem delar DU dina innersta tankar med? Vem vet precis hur du tänker och vad du tycker?

Vem kan du berätta allt för?


För mig är mina innersta tankar riktigt dyrbara och det är ytterst få som vet om dom.

Den ena som vet allt om mig är min storasyster som alltid finns där i vått och torrt och min "frigolitsyster" sedan har jag ju även Världens Bästa Mia. Vi är precis likadana, där kan man verkligen säga att vi är tvillingsjälar =)


I alla fall. Som sagt. Tankar.

Jag har många gånger velat skriva ner mina innersta tankar och tycken här utan begränsningar.

Men då jag känner för många med ytterst dåligt temprament och sedan kan ju andra ta illa upp så struntar jag i det.

Det tjänar ju inget till heller att lägga upp dom här, där vem som helst kan läsa dom och sedan vända det emot sig.
Inte bra inte.


Jag skulle vilja dela med mig utav min tankar och erfarenheter.
Allt dumt jag gjort och alla tips jag fått lära mig.

Men än så länge får jag leva med att skära ner på det mesta och skriva ner mina tankar i dikter eller bilder.
Eller bara ge ut tips och trix utan att nämna namn. =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jadu, det e inte helt lätt det där med tankar... men du vet att ja finns där o lyssnar :-) Kramar

2008-07-02 @ 21:15:04
URL: http://treningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anne

Lite fredagskul: Gå till www.google.com, skriv in "Find Chuck Norris", och klicka på knappen "jag har tur"/"I'm feeling lucky".

Trevlig helg!



Kram från Anne & Co.

2008-07-04 @ 12:31:08
URL: http://www.siberianhuskies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0