Sambo!

Nu är det dags för en ny era i mitt liv. Ett stort steg.
Sandra ska lära sig att leva ihop med en sambo.

Inte för att jag inte gjort det tidigare, men jag tror det är lättare att leva ihop med den man älskar som pojkvän än att leva ihop med en väldigt god vän. Det är mycket givande och tagande i ett samboförhållande. Och när man nu vant sig att leva själv och helt plötsligt ha någon annan att dela allt med blir en lite omställning. Men om inte annat så blir hyran billigare =)  Jag tror inte det kommer att bli några problem med att bo ihop med Mia. Vi har ju trots allt känt varandra i över sju år, så jag tror det ska gå fint.

Vi ska börja att flytta in hennes saker i min lägenhet idag, så får vi se vart det hela bär av. Vart det slutar. Vi har funderingar på att skaffa oss en trea, men först får vi se om vi klarar bo ihop. Så vi inte förstör våran vänsakp av att gå varandra på nerverna.

Men en sak är säker. Snart ska det bli inflyttningsfest för hennes del i min lägenhet, eller vår nu rättare sagt. Och det kommer bli ett jävla kalas =)  Hoppas du kommer ;)

Kommentarer
Postat av: sanny

så roligt :)

2008-07-14 @ 13:12:48
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0