Påhälsning i Tanum!

Igår var en alldeles underbar dag.
Det började med att jag jobbade till 14 - Hur gott är inte det till exempel?
Sedan styrde jag bilen norrut och stannade till i Tanum.

Jag åkte upp och hälsa på mitt ex familj. Det bästa på hela veckan tror jag.
Det var så kul att se dom igen och det var precis som jag inte varit borta alls.
Vi var givetvis ute i deras sommarstuga strax utanför Grebbestad.
Allt är så rofullt och härligt där ute. Stugan ligger alldeles ensam med en fantastisk utsikt över havet.

tanum

Egen brygga och badplats som vi utnyttjade vill jag lova =)
Jag badade dock inte som den badkruka jag är  =S  Gick dock i med benen en bit  =)
Sedan fiskade vi även lite krabbor, och jisses så många vi fick upp. Och så stora också.
Vissa funderade jag och J-O även på att grilla tillsammans med musslorna. Ha ha.

Alla barnen hade blivit så stora. Det är ju nästan ett halvårs sedan jag träffade dom.
Viktor hade blivit jättelång och kommit in i målbrottet så han var nästan grovare i rösten än hans far J-O.
Max och Julius hade också vuxit på längden och Max kunde prata väldigt klart och tydligt  =)

tanum
(Viktor - Julius - Max)

Nej, men det här var i alla fall riktigt skoj. Kom inte hem förräns vid elva på kvällen.
Vilket resulterade i att jag är lite trött just idag. För inte går man och lägger sig direkt när man kommer hem väl?!
Nej, det är klart man måste kolla sin blogg, andras bloggar, bilddagboken och facebook.
Sedan fastnar man ju givetvis framför det här MSN, och sitter där på tok för länge   =S

Nu ska jag fortsätta jobba här. En leverans väntar oss under dagen.
Jobbar till åtta ikväll, sedan är det spelarmöte på Unda   =)
Ska bli skoj att träffa tjejerna igen. Sedan tränar herrarna samtidigt.
Kan man ju passa på att spana lite  =P

Tilss Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0