Dagens

Oj oj oj!
Här har man inte varit på ett bra tag ser jag.
Kan ju säga att ajg har haft fullt upp hela veckan med jobb och hinna med allt man borde hunnit med.
Vilket i sin tur har resulterat i att man fått en herpesattack mot munnen. Ser inte klok ut!
Men det är väl ett bra läge att tvinga min kropp att ta det lugnt och inte stressa upp mig mer.
Har sjuksrivit mig från mitt andra jobba och satsar nu fullt ut på TM.
Känner att det är det rätta då det ändå är där jag kommer jobba fram över.

jag

Så här ser man då ut idag. Känns lite väl fint att jobba i men men =)
Alla mina andra kläder är i tvätten så detta får duga =)


Fick en glad överraskning igår också. Ringde min kära vän Åsa som nu finns stationerad i Norge.
Hon skulle tydligen komma på snabbvisit till Uddevalla nu i helgen.
Ska bli kul å träffas lite mer än vad vi gjorde sist gång.

Nu blir det jobb till åtta sedan en promenad med Erika =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hehe vadå snor,, tihihi

gammail tihih.. låååångt kvar till jag blir sååå gammal. nu sitter på jobbet, det ær mega trist, ja brukar ju ringa dej nær jag har tråkigt. så ja kommer ringa dej ikvæll mohaha.. bara vænta=)

2008-07-30 @ 12:56:58
URL: http://neeelima.blogg.se/
Postat av: Åsa

blir ingen snabbvisit i Uddevalla.. ´jag stannar här i norge ist. men ja kommer ju snart hem ändå.. då jädrar.



sandra ska bli stor kvinna.. tihih heeela 23 år.. =)

2008-07-30 @ 21:38:53
URL: http://neeelima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0