Dagen

Idag har jag ju som sagt lägat på skeppan hela dagen. Åkte hem vid fem för att göra oss fina och redo för fjorden. Vid halv sju drog jag och Marie ner till stan, kollade snabbt i affärer och sedan köpte vi langos.
Världens bästaste sommarmat!!

Satte oss vid museet och njöt av langosen, musiken och vädret.
Fick sällskap av en väldigt go kille och sedan kom även lillayster och joinade.

Var ju meningen att vi skulle se och lyssna på Arvingarna men då vi alla tyckte att 80:- för att komma in på området var dyrt så sket vi i det helt enkelt. Vi satte oss utanför och lyssande.

Jag fick nöjja mig med att se Arvingarnas turnebuss och Casper Jarnebrink =)

arvingarna

Dessa har både jag och Marie avgudat när vi växte upp.
Så det var ren nostalgigrej att ta kort på bussen och se Casper =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0